O firmie Selprim

Sklep z wyposażeniem dla firm i instytucji - Selprim.pl

Wyposażenie sklepów, magazynów, szkół, biur i gastronomii

Selprim istnieje nieprzerwanie od 01 marca 2000r. Zajmujemy się dystrybucją wyposażenia do sklepów, magazynów biur i gastronomii. Oferowane produkty znajdują również zastosowanie w szkołach, świetlicach a także w gospodarstwach domowych.

 

Promujemy Polskie produkty

Dla nas ma znaczenie pochodzenie produktu. W swojej ofercie mamy duży udział produktów produkowanych w Polsce i Unii Europejskiej. Wytwarzane w Polsce produkty to nie tylko praca dla Polskich pracowników, rozwój Polskich firm i podatki płacone w naszym kraju ale przede wszystkim wysoka jakość produktów oraz dostępność części zamiennych i eksploatacyjnych. Dzięki temu, że produkt można naprawić, wymienić części eksploatacyjne zwiększa się czas użytkowania produktu. Jest to również działanie pro-ekologiczne ponieważ nie trzeba wyprodukować kolejnej rzeczy (co zawsze ma wpływ na środowisko) ale można ją zreperować. Staramy się aby produkty Polskie w naszej ofercie były " Dobre i Polskie", a nie dobre dlatego, że Polskie.


Staramy się

Jeśli podjęliśmy się realizacji zlecenia staramy się jak najlepiej z niego wywiązać. Czy będzie to prosty zakup produktu typowego z oferty, czy realizacja indywidualnego projektu gdzie są elementy indywidualne (meble sklepowe i biurowe, gabloty szklane, stojaki, meble metalowe) - za każdym razem staramy się jak najlepiej wywiązać ze zobowiązania wobec naszego Kontrahenta.
Nie podejmujemy się każdego indywidualnego zlecenia - a tylko takiego, które jesteśmy w stanie wykonać dobrze.

 

Kupujący to nasz Partner

Kupującego traktujemy jak Partnera w biznesie, któremu staramy się pomóc w wyborze najlepiej dopasowanego do jego potrzeb produktu. Dzisiaj Kontrahent potrzebuje produktu od nas jutro my potrzebujemy usługi lub produktu od naszego Partnera - pamiętamy o tym i traktujemy naszych Kontrahentów tak jak sami chcemy być traktowani.

Do nas można się dodzwonić

Telefonując do nas usłyszysz po drugiej stronie osobę - bez infolini , automatycznych zapowiedzi i przekierowań. Sami tego nie lubimy i oszczędzamy tego naszym Partnerom. Jeśli jest zajęte - spróbuj dodzwonić się do nas później lub napisz maila z numerem telefonu - oddzwonimy. Lub zapytaj nas na chacie (dostępny przy produktach w sklepie).

Sami piszemy maile

Wbrew trendom komunikujemy się z klientami elektronicznie bez automatycznych treści. Zajmuje to więcej czasu i może jest staromodne jednak sami chcemy być traktowani po ludzku i to nas wyróżnia.

 

Gramy fair wobec naszych klientów jak i innych sprzedawców

Nie przebijamy się z innymi sprzedającymi ceną. Jeśli otrzymaliśmy projekt wyposażenia sklepu, który przygotował inny sprzedawca i napracował się przy tym nie przebijamy oferty o przysłowiową złotówkę. Jeśli jako klient masz taki zamiar - tracisz czas. Nie obiecujemy naszym kontrahentom "gruszek na wierzbie" coś da się zrobić a pewnych rzeczy nie jesteśmy w stanie zrealizować w określony sposób lub w określonej technologii lub określonym terminie - ale mówimy o tym - i to Ty podejmusz decyzję czy skorzystasz z oferty czy nie. Czasem pójdzie coś nie tak - wtedy przyznajemy się do błędu lub sytuacji losowej, na którą nie mieliśmy wpływu i komunikujemy to mając wiedzę, że nie spodoba się to Tobie. Z naszej praktyki: produkcja opóźniła sie o jeden dzień ponieważ zepsuła się okleiniarka i pracowali tylko na zapasowej, do tego kurierowi pękł przewód hydrauliczny windy kiedy odbierał paletę i to przy tym samym kliencie - taki pech - ale Ty Kontrahencie zawsze jesteś o tym poinformowany.

 

Realizujemy zamówienia w Polsce i za granicą

Dysponujemy oprogramowaniem, które pozwala zaprojektować pojedynczy mebel i całą aranżację. Mamy wiele realizacji w Polsce i za granicą. Dostarczamy produkty typowe oraz pod indywidualne zamówienia dla firm prywatnych, instytucji oraz firm z osobowością prawną. Firmy, które są zadowolone nie mają czasu na pisanie opinii jak jesteśmy "fantastyczni" - a my nie nalegamy szanując czas naszych Partnerów, którzy są zajęci własnymi sprawami. Osoby z różnych powodów niezadowolone chętniej dzielą się swoimi opiniami, które wykorzystujemy do stałego poprawiania poziomu obsługi oraz jakości oferowanych produktów.

 

Jesteśmy dumni z naszego zespołu

Jesteśmy niewielkim zespołem ludzi, którzy pracują razem od wielu lat i dobrze się rozumieją. Ufamy sobie i szanujemy się nawzajem.

Jeśli masz pytania - skontaktuj się z nami. Odpiszemy na Twojego maila lub odbierzemy telefon w zależności jaki środek komunikacji preferujesz :)

Nasze dane i kontakty:
Selprim.pl Artur Miarka
ul. Słowiańska17
75-846 Koszalin
sklep internetowy www.selprim.pl

pn.- pt. 7.30 - 15.30
tel. 94 342 05 58
tel. 94 318 03 96
tel. 509 268 286

NIP: 669-158-55-48
REGON: 330618440

Bank : PKO BP
Numer rachunku PLN: 62 1020 2791 0000 7402 0130 9269
Numer rachunku EUR: 22 1020 2791 0000 7902 0131 4400
Numer rachunku GBP: 08 1020 2791 0000 7302 0280 5836

e-mail: sklep@selprim.pl
e-mail: selprim@selprim.pl
GG: 36087980

 

 

Kontakt do Selprim.

Szybki kontakt
Zadzwoń: 943180396
Napisz: sklep@selprim.pl
36087980
ania_selprim
Biuro Obsługi Klienta
  • 943180396Infolinia
  • sklep@selprim.plE-mail
  • Infolinia czynna od Pn. - Pt. w godzinach 8.00 - 16.00
Selprim wyposażenia dla firm
  • Selprim.pl Artur Miarka
  • ul. Słowiańska 17 75-846 Koszalin
  • NIP: 6691585548
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.